
Dostawa
Wysyłki w serwisie www.sklepztapetami.pl realizowane są poprzez firmę kurierską GLS Poland. Nadania jak i dostawy odbywają się tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku. Przesyłki odbierane są przez kuriera w godzinach 13-16 i przewożone na sortownie skąd trafiają do oddziału docelowego w godzinach nocnych. Doręczenie przesyłki następuje w 99% przypadków dnia kolejnego - dni robocze!
W zależności od regionu dostawa może odbyć się we wczesnych godzinach porannych lub godzinach popołudniowych. Sklep nie ma na tą kwestię wpływu! Ewentualne ustalenia prosimy dogadywać bezpośrednio z kurierem. W tym celu należy skontaktować się z infolinią GLS i na podstawie numeru przesyłki prosimy o kontakt z oddziałem doręczającym.
Informacje dotyczące przesyłek otrzymujemy od firmy kurierskiej drogą mailową i mogą trafiać w SPAM.
Klient zobowiązany jest do podania adresu pod którym możliwe będzie sprawne dostarczenie przesyłki. Informujemy też że firma GLS Poland umożliwia odbiorcom zmianę adresu doręczenia poprzez FlexDeliverySystem - opcja ta znajduje się w mailu potwierdzającym nadanie przesyłki.
UWAGA! W ramach kosztu przesyłki uiszczonego za zamówienie przysługują nam dwie próby doręczenia. Jeśli okażą się nieskuteczne każda kolejna to dodatkowe 10zł netto.
Podstawą do reklamacji uszkodzonego towaru wynikającego z niewłaściwego transportu jest protokół szkody z datą doręczenia, spisany w obecności kuriera!
Istnieje możliwość wysłania zamówienia do większości krajów europejskich, w tym celu jednak prosimy o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia warunków. Cena przesyłki zależy od wagi oraz kraju docelowego.