Producenci

Reklamacje

Przed przystąpieniem do tapetowania klient zobowiązany jest sprawdzić zakupiony towar pod kątem występowania wad fabrycznych

  1. W przypadku błędów ewidentnych w postaci np; rys, plam czy ubytków w nadruku nie należy przeprowadzać tapetowania tylko natychmiast skontaktować się ze sklepem celem wymiany towaru. Skrawki tapet nie są podstawą do otrzymania nowych rolek dlatego nie zaleca się wycinania odcinków pozbawionych wad. Założenie tapety z widocznymi ubytkami oznacza akceptację takiego stanu
  2. Przyjmuje się że każda wada jest wykrywalna najpóźniej po przyklejeniu pierwszej rolki. Producenci tapet zalecają przeprowadzenie próbnego klejenia jednej rolki celem ocenienia stanu zakupionego materiału. Zdecydowana większość producentów przyjmuje też reklamacje po wytapetowaniu więcej jak jedna rolka, ale co ważne nie pokrywa kosztów robocizny. Decyzja o klejeniu wadliwego towaru wiąże się z kosztem który ponosi konsument.
  3. Problemy wynikające z niewłaściwego kładzenia spowodowane niezastosowaniem się do zaleceń producenta kleju oraz oznaczeń graficznych znajdujących się na etykiecie tapety nie podlegają reklamacji.  
  4. Różnice w odcieniu pomiędzy poszczególnymi seriami produkcyjnymi oraz pomiędzy tapetą a wzornikiem ( katalogiem ) nie są podstawą do reklamacji.
  5. Podstawą do reklamacji oprócz wadliwego towaru są etykiety załączone do wadliwych rolek. Klient zobowiązany jest je zachować do zakończenia tapetowania i nie wyrzucania ich aż nie będzie miał pewności że założone tapety nie posiadają wad fabrycznych. Ilość wadliwych rolek musi być pokryta taką samą ilością etykiet.

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl